Nov 23, 2011

Time 2 play2..:)

Assalamualaikum..

Ha..ni nak cerita. Semalam aku keluar with Fara dan aku pun bawak lah adik aku, Aiman sekali. Disebabkan rengekannya boring..boring..boring..duk kat umah so dengan baiknya hati aku, aku pon bawak lah si kecik tue..ehehe.


Tempatnya di Times Square..Sebenarnya aku pun terasa lah jugak boringnya bila cuti semester bermula sebab mungkin aku dah selalu balik rumah so bila duduk rumah lame2 jadi tak tahu nak buat apa..naseb lah rumah dekat kan xde lah aku rasa macam member2 yang duk jauh2 merindui family masing-masing kan..haha.bebel pulak..


Keyh lah..satu pengalaman yang sangat berharga bagi aku bila berjaya naik yang kapak pusing2 2..giler kentang kot. macam nak terburai perut aku naik bende alah tu..takot giler. yang keluar dari mulut aku & Fara hanya perkataan AllahuAkbar!!...haha. Aiman takley naik sebab tak cukup ketinggian..hehe. Dak 2 kan memang penakot..Ade satu permainan 2 kitorang naik die nangis..haha.Adik2..badan aje besar..huhu.


jom layan gambo~


best jugak cam nek kude~


rehat coz pening


haha


aku dan aiman


jom makan jagung


aiman nek lebah




yang pusing2 ni aku tak berani lagi..haha


bende ni lah wat aiman nanges..haha



ok lah..sampai sini dulu..ceria2 salu..dun noty2.
Salam~:)


No comments:

Post a Comment