Nov 21, 2011

tired but nice..:)

Assalamualaikum..

Soooooo tired today..ehehe..hari ni satu hari aku menggodek2 bilik aku untuk dicantikkan. Tukar katil ngan bilik Aiman biar jadi bilik aku dan along dapat katil single. muahaha.sonok aku rase tengok bilik yang kemas,cantik dan bersih. Aku bersihkan lepas Along g kerja.ha...senang sikit nak tonggang terbalik pun aku n die punyer barang kan..


So, erm..mama bantu aku. Lepas alihkan katil queen tu ke bilik Aiman, aku dan mama pun mula lah mendecorationkan bilik anak dara dua orang ni..hehe. Lepas kitorang rase dapat posisi yang cantik dan selesa mama pun suruh aku pasang langsir~

ni katil aku..bunga2..aww..^^


Dah dekat sebulan pindah Along tak pasang pun langsir(aku kan kat bangi lagi time tuh)..memang pemalas la..opss..my mum yang cakap.ehehe. Aku pun pasang..wahh..memey cantik dah bilik anak dara mama..sonok aku. Then, aku lekatkan sticker yang aku beli kat kedai MR.DIY dengan mama tengah hari tadi..

comel..aku suke


so,bilik aku dah kemas..bilik korang bile pulak?? 

Tired but nice..::))
k bye.^^,

No comments:

Post a Comment